Το παλιό τραγούδι της Taylor Swift που έχει πυρπολήσει το TikTok

0

Χιονοστιβάδα ξεκίνησε στο TiKTok από ένα παλαιότερο τραγούδι της Taylor Swift.

Δεκαέξι καινούργια τραγούδια έχουμε από την Taylor Swift αλλά το ανεπίσημο remix του τραγουδιού της «Love Story» από το 2008 έχει πυρπολήσει το TikTok, με πάνω από ένα εκατομμύριο βίντεο μέσα σε μία εβδομάδα.

Βεβαίως και η Taylor Swift έχει ένα ολόκληρο άλμπουμ με καινούργια τραγούδια να προωθήσει, αλλά την εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του «Folklore» οι χρήστες του TikTok διάλεξαν να «κολλήσουν» με το remix του «Love Story», το οποίο ανεπισήμως έκανε ο 22χρονος παραγωγός Disco Lines.

Δημιούργησε το remix πριν έναν χρόνο, μέσα σε σχεδόν μία ώρα, δεν μπορεί να κερδίσει τίποτα από αυτό καθώς δεν έχει επισήμως έγκριση από τον κάτοχο των δικαιωμάτων του τραγουδιού, οπότε το ανέβασε στο εναλλακτικό SoundCloud του.

Το remix περιέσωσε ο χρήστης του TikTok, EthanIsHung: ανέβασε το πρώτο του βίντεο «Love Story». Το πρότζεκτ ανύψωσε σε υψηλότερα επίπεδα ο χρήστης Pokemonmasterzo, ο οποίος είχε την ιδέα βάλει το κινητό του πάνω σε μια σανίδα σκέιτμπορντ και να την εκτοξεύσει ακριβώς τη στιγμή που το τραγούδι φτάνει στην κορύφωσή του.

Την πρώτη μέρα μετά το κλιπ του Pokemonmasterzo, 1.000 χρήστες του TikTok εμπνεύστηκαν για να δημιουργήσουν τα δικά τους βίντεο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

NO FKN WAY @charlidamelio YOU ABSOLUTE LEGEND !!! ❤️🥳🔥 #lovestory #tiktokisthefuture

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Disco Lines (@discolines) στις

Η ομάδα Disco Lines – αποτελείται από τον 22χρονο παραγωγό και τον μάνατζερ του, τον Theo Feldman της εταιρεία Bear & Owl – ζήτησε τη συνδρομή του Tim Collins, που έχει την εταιρεία μάρκετινγκ Creed Media και εκατοντάδες καμπάνιες στο TikTok για μια σειρά δισκογραφικών εταιρειών στο ενεργητικό του.

Μετά από τις συμβουλές του, ο Feldman και η Bear & Owl εστίασαν σε αυτούς που ο Collins αποκαλεί «μικρο-δημιουργούς» στο TikTok, ενθουσιώδεις χρήστες με λίγες χιλιάδες followers ο καθένας. Και αυτοί ξεκίνησαν μια χιονοστιβάδα.

Επί τρεις μέρες, εμφανίζονταν στο TikTok περίπου 2.000 βίντεο για το «Love Story» την ημέρα. Μετά, εκτοξεύθηκαν σε 10.000 βίντεο την ημέρα. Στη συνέχεια το remix εμφανίστηκε σε πάνω από 250.000 βίντεο, ενώ συνολικός αριθμός είχε ανέβει σε πάνω από 1 εκατομμύριο βίντεο, σε διάστημα λιγότερο της μιας εβδομάδας.

Η Taylor Swift έχει πει ότι θέλει να ηχογραφήσει ξανά παλιά μουσική της, οπότε δεν μένει παρά να προσπαθήσει η ομάδα Disco Lines να πείσει την τραγουδίστρια να ξαναδουλέψει το «Love Story».

Share.
Scroll Up